Sluit dit zoekvak.

Lidmaatschap Supportersvereniging AZ Alkmaar

• Bent u Geïnteresseerd in alle artikelen in het magAZine?
  • Spreken de teasers u aan.
  • Wordt dan lid van de supportersvereniging van AZ en ontvang 5 tot 6 maal per seizoen het prachtige magAZine met alle ins en outs van de mooiste club van Nederland!
  • Interviews met spelers, trainers, wedstrijdverslagen een blik vooruit en met prachtige foto’s van de huis fotograaf van AZ Ed van der Pol.
  • Voor jong en oud, gezinnen en alleenstaanden, steun de AZ supportersvereniging!

Lidmaatschappen zijn er in 2 soorten:

• Een persoonlijk lidmaatschap
    • Een gezinslidmaatschap.

Met het lidmaatschap geniet u van diverse voordelen.

Persoonlijk lidmaatschap

De contributie voor een persoonlijk lidmaatschap van de supportersvereniging bedraagt  € 15,00 per seizoen.

Gezinslidmaatschap

Een gezinslidmaatschap voor 2 personen die hetzelfde adres wonen kost € 24 per seizoen.

Voor een gezinslidmaatschap van 3 personen bedraagt de contributie € 31,00. Voor ieder extra gezinslid wordt een bijdrage gevraagd van slechts € 5,00. Kortom, in totaal 36,00 voor 4 personen, € 41,00 voor 5 personen en zo verder.

Let wel: via het aanmeldformulier kunt u maximaal 4 personen aanmelden. Wilt u meer personen opgeven? Neem dan eerst contact op met de ledenadministratie via het contactformulier.

Uw aanmelding en lidmaatschap

In alle gevallen duurt een lidmaatschap tot en met  het einde van het aanstaande of lopende seizoen. Natuurlijk is dit afhankelijk van wanneer u zich aanmeldt.

Nadat u zich heeft aangemeld, wordt na ongeveer een week de contributie afgeschreven. U ontvangt daarna uw ledenpas(sen) per post.

Uw lidmaatschap loopt dus altijd tot en met  30 juni. Hierna wordt het steeds stilzwijgend met een jaar verlengd en wordt uw  contributie 1x per seizoen van uw bankrekening afgeschreven.

U kunt uw lidmaatschap altijd beëindigen via ‘Opzeggen’ op deze website. Wij maken dan alles in orde.

Bevestiging lidmaatschap

Een bevestiging van uw aanmelding, met daarin de door u ingevulde gegevens, ontvangt u ook per e-mail.

Voordelen Lidmaatschap

Met uw lidmaatschap steunt u de supportersvereniging en kunt u, nadat uw aanmelding is verwerkt, gebruik maken van de voordelen die het lidmaatschap u biedt.

Vragen, wijzigingen of opmerkingen?

Heeft u vragen of opmerkingen of wilt u wijzigingen doorgeven? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier.